Հ Ա Յ Ե Ր – ARMENIANS

ARMENIAN FEDAYEE GIRLS

                                     ԵՐԿԻՐ   –    WESTERN   ARMENIA

( ԱՐԵՒՄՏԵԱՆ  ՀԱՅԱՍՏԱՆ   հետզհետէ   բազմացող   « ուխտագնացութեանց » հակառակ՝   այս  մէկը  բացառութիւն  է )

ՀԱՅԵՐ ԷՐԶՐՈՒՄԻՑ

 

 

                                                   ԱՐԱՄ  ՍԵՐՀԱՏ


SASUNHABER  2017 

ՀԱՅԵՐ ԷՐԶՐՈՒՄԻՑ

ՀԱՅԵՐ ԷՐԶՐՈՒՄԻՑ

                                                                                           ՀԱՅԵՐ ԷՐԶՐՈՒՄԻՑ

                                                                                        ՀԱՅԵՐ ԷՐԶՐՈՒՄԻՑ

ԱՐԱՄ   ՏԻԳՐԱՆ

ARAM   DIKRAN

=======================================================================

=======================================================================

=======================================================================

=======================================================================

=======================================================================

=======================================================================

ՀԱՅԿԱԿԱՆ   ԿԱՐԳ   ՄԸ   ԵՐԳԵՐՈՒ   ՔՐՏԵՐԷՆ   ՏԱՐԲԵՐԱԿՆԵՐԸ

 38-րդ  վայրկեանէն՝     Հ Ա Յ Ե Ր Է Ն Ո Վ    . . .

« Պարզի՛ր  աղբիւր  . .  Խան  Մուրատին  լուր  տանեմ  . . . »

Յետոյ,

« Անցնինք  Սասուն,  մտնինք  Վան,  Մուշ,  Ալաշկերտ,  Արտահան  . . . »

44-րդ  վայրկեանէն՝

« Առաքել,  Մուշեղ  . . .  »

եւ   . . .   եւ   . . .

« Սասնայ  Երկիր  խորոտ  է,  Մշոյ  դաշտին  կարօտ  է  . . . »

=======================================================================

ՄՈՒՇ

Էրթանք  մըր  էրգիրը  Մուշ,
Քաղինք  բանջար,  նուռ  ու  նուշ,
Ուտինք  քաղցր  մանանա,
Խմինք  պաղ  ջրերն  անուշ:

Հայերու  էրգիրն  էր  Մուշ,
Մուշն  էր  բոլորից  անուշ,
Էրթանք  մըր  էրգիր  Սասուն,
Ուր  քաջեր  կան  դյուցազուն:

Քո  անունն  են  դրել  Մուշ,
Մըր  պապերու  քաղցր  նուշ,
Թուրքին  մնաց  հողն  անուշ,
Ազգին  մնաց  քար  ու  փուշ:

Տարոնի  դաշտավայրեր,
Մուշն  ու  Սասուն  եղբայրներ,
Վասպուրական  գեղանի,
Քեզ  ոչ  մեկ  չի  նմանվի:

=======================================================================

=======================================================================

=======================================================================

ԱՐԱՄ   ՏԻԳՐԱՆ  –   ՎԵՐՋԻՆ  ԵՐԳԱՀԱՆԴԷՍ   2009Թ. 

=======================================================================

ARAM DIKRAN - Peykerê_Aramê_Tîgran_ê_Farqînê_2012

                     ԱՐԱՄ  ՏԻԳՐԱՆ  ( 1934 – 2009 )  –  ՅՈՒՇԱՐՁԱՆԸ  –  ՏԻԱՐՊԵՔԻՐ          ARAM  DIKRAN   ( 1934 – 2009 )  –  MEMORIAL  –  DIARBEKIR

ՀԱՅԵՐ ԷՐԶՐՈՒՄԻՑ

                                                        « Այն  հայը  որ  ազգն  ուրանայ  եւ  այլազգ  դառնայ,
                                                   Մահուան  օրին  մօր  արցունքին  նա  չարժանանայ,
                                                 Մահուան  օրին  մօր  անէծքին  նա  արժանանայ . . . »

                                                                                                     կամ

                                                 « Մահուան  օրին  հայ  արցունքին  նա  չարժանանայ . . . »

                                   « ՀԱՅ  ՀԵՐՈՍՆԵՐԻ  ԵՐԳ »   ? ? ?

                                      թէ =  ՀԱՅ  ՀՐԷՇՆԵՐԻ  ԵՐԳ

Այս եւ նմանօրինակ խտրական  discriminating   երգերու շարանները  երկար  են.   Ինչպիսիք  նաեւ՝

« Մեկ  սիրտ  դառնանք,  բյուր  սուր  դառնանք,
Ջարդենք,  փշրենք  դուշմընին.
Ջան,  տղերք  ջան,  զարկենք ¬  զարկվինք,
Մեր ¬   վաթանի  ուղուրին . . . »

եւ այս տողերու հեղինակի՝ աղանդաւորական կուսակցութեան՝ Դաշնակցութեան ճառագայթող նախկին անդամ՝ Աւետիք Իսահակեանի հասցէին յօդուածագիր մը հետեւեալ ցեւով կը մեկնաբանէ  եղելութիւնը.

« Ավ. Իսահակյանի այս դասը հնչելու է դարեդար, քանզի մեր հարևանը ՙՀազար դարում հազիվ դարձավ մարդասպան՚ »:

Սոկրատ  ԽԱՆՅԱՆ
Բանասիրական  գիտությունների  դոկտոր,  պրոֆեսոր

http://www.artsakhtert.com/arm/index.php?option=com_content&view=article&id=69:2010-12-02-05-59-19

Եթէ դոկտոր, պրոֆեսոր, կամ վերեւի տողերու հեղինակ՝ վաստակաւոր . . . համբաւաւոր . . . պետական . . . ժողովրդային . . . զանգուածային ու տիեզերային արտիստ յարգարժան Էդգար Էլբակեանի մակարդակի մարդիկ երկու ղրուշ աւելի մտածէին, բնականաբար մարդատեաց մեկնութիւններէ պիտի ձերբազատուէին:

Պատկերացնել պէտք է բոլոր այն հայորդիներու զգացումները, որոնք կը գոյատեւեն բռնագրաւուեալ Հայաստան եւ որոնց որակումները կը շարունակեն մնալ «ծպտեալ Հայեր», «կրօնափոխ Հայեր»  ու չգիտեմ ինչ  «Հայեր» . . .

Իսկ երբ այդպիսիները ժամանակ առ ժամանակ պիտի բացայայտեն իրենց պապենական ինքնութիւնները՝ նման հեղինակներու երգեցողութիւններով անոնց ճակտին պիտի հասցուի դուշմանի վայել ջարդը, կամ մօր ու ՀԱՅ արցունքին ոչ միայն չարժանանալու, այլեւ անէծքին արժանանալու  «ՀԱՅ  ՀԵՐՈՍՆԵՐԻ  ԵՐԳԵՐԸ» . . .

Ափսոս սակայն,  որ  երգերուն  համ  ու  հոտ  տալու  սիրոյն  կը  սեղմեցնեն   Անդրանիկն   ու   Գէորգ   «Չաւուշը»    . . .

Հալէպեան կոտորածներու այս ժամանակաշրջանին չպատահեցա՞ւ հայորդիներու պարագային եւս,  որոնց   ԲՌՆԻ  ԿՐՕՆԱՓՈԽՈՒԹԻՒՆ ՊԱՐՏԱԴՐՈՒԵՑԱՒ  սակայն  եւ  այնպէս  նահատակ  դարձան,  որովհետեւ այսօրուայ  դահիճները  նոյնպէս  չհաւատացին  թէ  «ազգուրացները»   սրտանց  «կրօնափոխուեցան»,   ուստի  գնդակահարեցին   . . .   ապա  իրենց  ընտանիքին անգամ  չթոյլատրեցին  դիակները  տիրանալ,   որպէսզի   «ՀԱՅԱՎԱՐԻ»   թաղում   կատարաուէր,  պատճառաբանելով,   որ   անոնք   արդէն  ԻՍԼԱՄՆԵՐ   են,   ու   պիտի  թաղուին    «ԻՍԼԱՄԱԿԱՆՕՐԷՆ» . . .

Ահաւասիկ   ինչպիսին  է  հայկական   խտրականութիւնը  . . .

ՓՈԹՈՐԻԿ

ՀԱՅԵՐ ԷՐԶՐՈՒՄԻՑ



Comments are closed.